четвъртък, 6 септември 2012 г.

E-маркетинг


   Интернет пространството събира на едно място милиони потребители от целия свят, представители на различни държави, социални групи и от всеки слой но обществото. Развитието на технологиите днес дава възможност, да се промотира продукта пред точно определени потребители - такива, които са най-вероятните клиенти. Рекламите се показват само на потребители с точно определени характеристики като пол, възраст, местоположение, интереси и др. Така Вашата реклама ще стигне предимно до тези хора, за които е предназначена, което спестява разходите и значително увеличава ефективността на рекламата.

    Предимствата на рекламната кампания в интернет са много като се започне от ниската цена (в сравнение с траниционните методи за реклама) до възможността много точно да се измери и контролира ефективността на рекламите. Освен това сайтовете в които рекламирате в повечето случаи предлагат подробна информация за своите потребители като брой посещения, отделнипотребители, средна продължителност на прекараното на страницата време, от къде е дошъл потребителя и др. Това дава възможност да анализирате и подберете най-подходящото място за вашата реклама в интернет.

    Целта на маркетинга е да се създаде една привързаност на потребителите до които достига рекламата и това да ги "подсети" за рекламираният продукт, когато правят покупата му. Съответно мястото и начинът на реклама трябва да бъдат подбрани много внимателно, в противен случай е възможно интернет рекламната кампания да се окаже неуспешна (неефективна) или дори да навреди на имиджа на компанията.Популярен метод за реклама в интернет е т.нар. e-mail маркетинг, при който на определен списък с email адреси се изпраща някакво рекламно послание. Не трябва да бъркате и e-mail маркетинг с нежеланите търговски съобщения (нар. СПАМ) и потребителите на които изпращате рекламното съобщение трябва сами да са дали съгласието си за това.

В противен случай рискувате имиджа на компанията.

Няма коментари:

Публикуване на коментар