четвъртък, 6 септември 2012 г.

Affilate маркетинга като метод за печалба от интернет

    Affilate маркетинга е маркетингова стратегия, използваща посредници за реклама на даден продукт или услуга срещу възнаграждение (най-често процент от сумата на продажба). Така например сайт А предлага продукт, който бива рекламиран в сайт Б (доброволно и не за сметка на сайт А). За всеки потребител, дошъл от сайт Б (например като е кликнал на рекламен банер) и закупил стоката на сайт А, сайт Б получава някаква печалба.

   Много сайтове предлагат този метод за интернет реклама, като печалбата най-често зависи от вида на продукта и броя реализиране продажби. Трябва много точно да прецените дали аудиторията, която посещава вашия сайт се интересува от продукта, който ще рекламирате. В противен случай, печалбите ви ще бъдат нищожни. Друг важен фактор за реализиране на добри продажби е форматът и местонахождението на рекламния банер. Той трябва да бъде добре подбран и да се забелязва лесно, но в същото време не трябва да бъде натрапван на посетителите. Обърнете внимание на цветовата схема на предлаганите банери, като е желателно те да се доближават максимално до цветовете на вашия сайт. Ако платформата предлага таргетиране на банерите по определени критерии не се колебайте да го използвате.

    Винаги четете условията за ползване на affilate платформите. Може да срещнете предложения с много големи комисионни при продажба, които да съдържат "скрити" условия, като например определен  минимален брой поръчки, които трябва да направите в рамките на месеца за да получите комисионната си.

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар